• Főoldal
  • Rólunk
  • Hűségprogram
  • Belépés/Regisztráció
  • Sajat fiók
  • Étlap
  • Kosár
  • Pénztár
  • Szállitási információk
  • –
  • Karrier
  • Allergén táblázat
  • Kalória táblázat
  • Adatvédelmi tájékoztató
  • ÁSZF
Rendelés: +36 20 277 5021
English Magyar
Kosár 0
Állandó szendvics ajánlatokBuddha BowlGyerek salátákPáros ajánlatokSalátákLevesekSzendvicsekDesszertItalok

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Szolgáltatás

Az étel házhozszállítás szolgáltatást nyújtja: Palánta Salátabár

Az általános szerződi feltételek (továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a szolgáltató és vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb lényeges körülményeket. Az ÁSZF Palánta Salátabár (továbbiakban: Szolgáltató) és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló (továbbiakban: Vevő) között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vevő a szolgáltatást igénybe veszi, vagy rendelést ad le. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Palánta Salátabár általános szerződési feltételeit részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A módosítás a közzétételkor lép hatályba. A közzététel helye a Szolgáltató mindenkori honlapja. A Palánta Salátabár általános szerződési feltételei mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a szolgáltatást biztosítja.

Szerződéskötés

A Szolgáltatónak csak akkor áll módjában megrendelést elfogadni, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen a Szolgáltató részére rendelkezésre bocsátja a megrendelés leadásakor. A hibás adatokból eredő hibás teljesítésből eredő károkért Szolgáltatót felelősség nem terheli, az ebből eredő költségeket a Vevő köteles megtéríteni Szolgáltató részére. A termékek árai mindenütt bruttó értéken vannak feltüntetve. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár.

A weboldalon közzétett árak változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. Egy esetleges módosítás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja. A Szolgáltató a Vevő elektronikus (e-mail, online rendelési felület) megrendelését köteles a rendeléstől számított 1 órán belül visszaigazolnia. A szerződés a megrendelés visszaigazolásának Vevő részére történő megküldésével jön létre. A szerződés nyelve magyar. Vevő a megrendelés feladásával is kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Szállítási és fizetési feltételek

Fizetés készpénzben, Erzsébet-utalványban vagy bankkártyával történhet a Szolgáltató által megbízott futárnak vagy üzletünkben.

Vagy fizetés a weboldalon bankkártyával a Barion rendszerén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Garancia

A jótállásra és a szavatosságra a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A garancia érvényesítése a kiszállító futárokon keresztül lehetséges. A Vevő az internetes megrendeléssel és a szállítással kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató weboldalán feltüntetett elérhetőségeken és továbbá ezen dokumentum szerint terjesztheti elő.

Jogi és e-környezet

A webáruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény Ektv. Továbbá a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. Rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1991. évi CLV. Törvény, valamint a Ptk.-ról szóló 1959. évi IV. törvény szabályozza.

Adatvédelem

A Szolgáltató ezúton tájékoztatja Vevőt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Vevő az alábbi elérhetőségeken tud jelezni:

  • telefonon: 20 277 5021
  • email: palantasalad@gmail.com

Felügyeleti szervek

Csongrád Megyei Kormányhivatal Szegedi Járási Hivatala Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.
Elérhetősége: 62/680-530

Csongrád Megyei Kormányhivatal Szegedi Járási Hivatala Hatósági Főosztály I. Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály
6724 Szeged, Vasas Szent Péter utca 9.
Telefon: 62/680-800

Szeged Megyei Jogú Város Jegyzője
6720 Szeged, Széchenyi tér 10.
Telefon: (62) 564-131

Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: +36-62/554-250/118

Adataink

Üzemeltető/Szolgáltató/Adatkezelő: Fresh Foodie Hungary Kft.
Székhely: 6725 Szeged, Kormányos utca 9/b 1.em.1.
Telefon: 20 277 5021
E-mail: palantasalad@gmail.com

Hol vagyunk?

Cím

Szentháromság u. 13.
Szeged
6722

Nyitvatartás

Hétfő-Péntek

10.00-19.00

Szombat

10.00-17.00

Vasárnap

Zárva

Telefon

Előrendelés helyben

+36 20 277 5021

Kiszállítás

+36 20 277 5021

Email

palantasalad@gmail.com

Kiszállítás

Hétfő-Péntek

11.00-19.00

Szombat

11.00-17.00

Vasárnap

Zárva

Fizetés

Az alábbi módon tudtok nálunk fizetni

Kiszállítás

Készpénz, Hitelkártya, Erzsébet utalvány, SZÉP Kártya

Üzlet

Készpénz, Hitelkártya, Erzsébet utalvány, SZÉP kártya

Fontos

  • Adatvédelmi tájékoztató
  • ÁSZF
  • Szállitási információk
  • Impresszum
Regisztrálj
20%
kedvezményért!
Nem, köszönöm

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás